۸ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دشمن در اتفاقات سال ۸۸ به دنبال فشار حداکثری و تشدید تحریم‌ها بود

دشمن در اتفاقات سال ۸۸ به دنبال فشار حداکثری و تشدید تحریم‌ها بود

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمن در اتفاقات سال ۸۸ به دنبال فشار حداکثری و تشدید تحریم‌ها علیه ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز یک شنبه در جمع مدیران حوزه فرهنگ تبریز با تاکید بر سالروز حماسه ۹ دی ماه مردم ایران گفت: این روز به عنوان روز بصیرت مطرح است و مردم آذربایجان در ۸ دی و مردم سراسر کشور در ۹ دی وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان دادند.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸ دشمن تلاش می‌کرد تا نظام را سرنگون کند، گفت: فتنه ۸۸ دشمن را برای براندازی نظام امیدوار کرد، باج خواهی در پرونده هسته‌ای از پیامدهای بسیار منفی فتنه سال ۸۸ بود.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه روند شتاب زا در حوزه توسعه فناوری صلح آمیز هسته‌ای قبل از حوادث سال ۸۸ باعث شده بود ادبیات غرب در قبال ملت ایران تغییر کند، گفت: غرب در مواضع خود عقب‌نشینی کرده بود ولی فتنه ۸۸ وضعیت را متفاوت کرد.

وی گفت: دشمن می‌خواست با استفاده از حربه‌هایش و فشار تحریم‌ها نظام ایران را از بین ببرد. دشمن با سوءاستفاده از شرایط ناآرام کشور فشارها را تشدید و خواهان امتیازات بیشتر از ایران شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی سپس در پایان افزود: مردم بعد از ۹ ماه به آشوب‌ها و اغتشاشات پایان دادند و با حرکتی ۸ دی ماه از تبریز شروع شد. حوادث بعد از انتخابات که طراحان آن در خارج و مجریانشان در ایران بودند دشمن را برای براندازی نظام امیدوار کرد.

کد خبر 4810197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha